Učenici 1.A razreda Gimnazije Vukovar u završnoj fazi pripreme za 4. Milenijsko natjecanje iz kemijske industrije. Predstavljanje idejnih rješenja je od 30. 11. do 2. 12. 2022. na Ekonomskom fakultetu u Osijeku. Mentorica i naši učenici odabrali su temu Glagoljica, a rad će predstaviti putem vizualne i primijenjene umjetnosti.Milenijsko natjecanje iz kreativne industrije nacionalno je i međunarodno natjecanje organizirano za osnovnoškolce, srednjoškolce i studente iz Republike Hrvatske i inozemstva.
Više o natjecanju pročitajte putem sljedećeg linka: http://milenijsko.efos.hr/
Ekipa koja je osmislila idejno rješenje : Antonija Milić, prof. te učenice Erika Mićić, Leonarda Puđa i Helena Bendra. S obzirom kako ovo nije jedina prijavljena ekipa iz naše škole, podržimo sve naše mentore i učenike.
Tema: Očuvanje kulturne baštine primjenom IKT-a u istraživačkoj nastavi
Istraživački zadatak: Upoznati životni i znanstveni put nobelovca Lavoslava Leopolda Ružička
Prikazati život i djelo našega sugrađanina upotrebom IKT-a
Upoznati širu javnost sa segmentima života našega sugrađanina i rezultatima istraživanja
Cilj, tijek, rezultate i analizu rezultata prikazali smo putem različitih digitalnih alata objedinjenih digitalnim posterom koji je dostupan široj javnosti
Mentori: Antonija Milić i Nataša Vinković
Školska godina 2022./2023, rujan-listopad.
Učenicima 2. razreda zadan je projektni zadatak Otpad ili smeće - pitanje je sad (1. dio projekta). Učenici su pripremili čudotvorni napitak te su odgovorili na zadana pitanja koja slijede aktivnosti projekta. Tijek projekta i rezultate projekta prikazali su u powerpoint prezentaciji.
S obzirom kako međupredmetna tema Održivi razvoj održava razvoj generičkih vještina kao što su praktičnost, poduzetnost, inovativnost, kritičko mišljenje, sposobnost prilagodbe promjenama i sposobnost rješavanja problema, nastavnica kemije Antonija Milić odabrala je temu u kojoj se sve gore navedeno primjenjuje i objedinjuje.
Primjenom praktičnoga rada učenike se potiče na ponašanja kao što su odgovorno korištenje prirodnih dobara i energije, korištenje lokalno proizvedene hrane, racionalno postupanje s otpadom, uporaba iskorištenih materijala, aktivan rad i suradnja u zajednici, a sve u svrhu održivog razvoja.
Kako bismo utvrdili naučeno kroz projektne aktivnosti, nastavnica je pripremila Kahoot kviz.
Link: https://bit.ly/3nwyLOw
Mini projekt - Helena Bendra.pptx
Mini projekt - Otpad ili smece, pitanje je sad! Anja Vinkovic.pptx
Mini projekt - Otpad ili smece, pitanje je sada! Leonarda Pu a.pptx
Dora Banovak - mini projekt.pptx
Mini projekt - Aurora.pptx
Mini projekt – Otpad ili smece pitanje je sad! Anamarija.pptx
Mini projekt - Otpad ili smece, pitanje je sad! (Dijana).pptx
Mini projekt, Larisa Kuzman.pptx
Mini projekt-kemija Nera.pptx
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |