The title of our project and research area is GEOSAVE: Learning About Energy from the Earth’s Depths. Through our research, we discovered that the Philippines and Iceland are currently the most efficient countries in using geothermal energy. So we asked ourselves — why not Vukovar? We awakened the detectives within us and began investigating the local sites of hot water sources — with temperatures reaching up to 70 degrees Celsius! At this point, we would like to sincerely thank the department heads, the deputy mayor, and all members of the local community who provided us with access to documentation and were kind enough to answer all our questions and concerns. The project we’ve been exploring — even before its official implementation — is called the Exploratory Geothermal Well Project Vukovar GT-1. What did the experts tell us about the challenges, problems, and possible solutions related to Vukovar’s geothermal potential? To find out what the local population thinks, we also designed and conducted a survey to assess public awareness of geothermal energy, as well as to understand the perceived barriers and advantages of using this renewable energy source. We wanted to know: how ready are people for change? The results of our survey will be shown in the video we’ve prepared. You will also see everything we’ve done — from raising awareness among both young and older generations, to contributing to the solution of a major issue: the lack of knowledge about geothermal energy and the overuse of non-renewable resources that continue to harm our planet from multiple perspectives. And finally, we’ll show you parts of the video that will give you a clearer picture of our journey — how we raised awareness and actively worked toward solving the problem of pollution, for the sake of all of us, and for future generations. Mentor of this project is Professor Antonija Milić, a biology and chemistry teacher.
https://www.canva.com/design/DAGkvJ27vwE/jttdWkRoNY56YkeCTsdfxg/edit
Učenici 1.A razreda Gimnazije Vukovar u završnoj fazi pripreme za 4. Milenijsko natjecanje iz kemijske industrije. Predstavljanje idejnih rješenja je od 30. 11. do 2. 12. 2022. na Ekonomskom fakultetu u Osijeku. Mentorica i naši učenici odabrali su temu Glagoljica, a rad će predstaviti putem vizualne i primijenjene umjetnosti.Milenijsko natjecanje iz kreativne industrije nacionalno je i međunarodno natjecanje organizirano za osnovnoškolce, srednjoškolce i studente iz Republike Hrvatske i inozemstva.
Više o natjecanju pročitajte putem sljedećeg linka: http://milenijsko.efos.hr/
Ekipa koja je osmislila idejno rješenje : Antonija Milić, prof. te učenice Erika Mićić, Leonarda Puđa i Helena Bendra. S obzirom kako ovo nije jedina prijavljena ekipa iz naše škole, podržimo sve naše mentore i učenike.
Tema: Očuvanje kulturne baštine primjenom IKT-a u istraživačkoj nastavi
Istraživački zadatak: Upoznati životni i znanstveni put nobelovca Lavoslava Leopolda Ružička
Prikazati život i djelo našega sugrađanina upotrebom IKT-a
Upoznati širu javnost sa segmentima života našega sugrađanina i rezultatima istraživanja
Cilj, tijek, rezultate i analizu rezultata prikazali smo putem različitih digitalnih alata objedinjenih digitalnim posterom koji je dostupan široj javnosti
Mentori: Antonija Milić i Nataša Vinković
Školska godina 2022./2023, rujan-listopad.
Učenicima 2. razreda zadan je projektni zadatak Otpad ili smeće - pitanje je sad (1. dio projekta). Učenici su pripremili čudotvorni napitak te su odgovorili na zadana pitanja koja slijede aktivnosti projekta. Tijek projekta i rezultate projekta prikazali su u powerpoint prezentaciji.
S obzirom kako međupredmetna tema Održivi razvoj održava razvoj generičkih vještina kao što su praktičnost, poduzetnost, inovativnost, kritičko mišljenje, sposobnost prilagodbe promjenama i sposobnost rješavanja problema, nastavnica kemije Antonija Milić odabrala je temu u kojoj se sve gore navedeno primjenjuje i objedinjuje.
Primjenom praktičnoga rada učenike se potiče na ponašanja kao što su odgovorno korištenje prirodnih dobara i energije, korištenje lokalno proizvedene hrane, racionalno postupanje s otpadom, uporaba iskorištenih materijala, aktivan rad i suradnja u zajednici, a sve u svrhu održivog razvoja.
Kako bismo utvrdili naučeno kroz projektne aktivnosti, nastavnica je pripremila Kahoot kviz.
Link: https://bit.ly/3nwyLOw
Mini projekt - Helena Bendra.pptx
Mini projekt - Otpad ili smece, pitanje je sad! Anja Vinkovic.pptx
Mini projekt - Otpad ili smece, pitanje je sada! Leonarda Pu a.pptx
Dora Banovak - mini projekt.pptx
Mini projekt - Aurora.pptx
Mini projekt – Otpad ili smece pitanje je sad! Anamarija.pptx
Mini projekt - Otpad ili smece, pitanje je sad! (Dijana).pptx
Mini projekt, Larisa Kuzman.pptx
Mini projekt-kemija Nera.pptx
« Svibanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |